21

21 sidor har jag lyckats spotta ur mig till hemtentan. Eller, det är 20 egentligen om jag inte räknar med källförteckningen. Men 21 låter ju bättre? Appropå 21 är det inte lång tid kvar på det året (jag blir 22 den 29 dec). Jag är seriöst gammal! Jag måste bli seriös!

Nej, men det är bra att jag lyckats plugga på så bra. Fast jag känner mig inte nöjd. Jag är osäker om jag fått med allt och jag måste jobba vidare med strukturen. Sitter just nu och skriver en struktur på papper och sen ska jag förslka bocka av, då vet jag att jag fått med allt och att jag inte upprepar mig. Måste översätta lite grejer också. Tur att google translator finns eftersom en ordbok väger alltför mycket för att resa med.

Jag tycker det är väldigt märkligt att vi bara kan få max VG i betyg. Vad är det för skit liksom. Bolognaprocessen har inte nått ut till Gotland uppenbarligen. Fast mest irriterar jag mig på den icke-tillfredställande känslan man får av ett VG. Då måste man förklara att "det är det högsta man kan få...". Haha, visst måste man få skryta lite om man är duktig? Hej och hå, jantelagen gäller inte i Thailand!

Nu ropar jag väl hej innan jag hoppat över khlongen, bäst att plugga vidare så att jag får de resultaten jag vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0