Guitarman

Nu har jag varit ganska produktiv och fixat klart veckans skoluppgift redan innan lunch. Har dock en rapport att läsa men skrivjobbet är klart. Det är bra det eftersom vi kommer vara i Burma från och med på söndag (12/12). Igårkväll gick vi ut igen men jag var supertrött! Pavel och Chris (inte "min") spelade på Guitarman igen och Fransoa jammade med dem på sina munspel. Riktigt nice förutom att en riktig ölhagga försökte spela tamburin på ett taktlöst sätt väldigt högt. Tamburin är ett instrument för musikliskt handikappade människor. Jag förstår inte varför folk tycker det låter bra? Det låter fruktansvärt i mina öron.

Vi hade inte med kameran så ni får inga pics, men jag ska se om jag inte har en film att bjuda på från förra gången eller från The Garden spelningen!

Kommer snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0