Koh Phangan

Nu har vi äntligen lyckats förflytta oss till Koh Phangan! Idag är det dessutom min födelsedag, woho! Familjen bor på en nice resort med wifi, pool och hela kitet. Vi bor i en mysig bungalow på stranden Haad Salad. Jag undrar om Djungel Experience festen är ikväll... man ska ju följa traditioner har jag hört och vi var ju där förra året. =)

Resan hit gick helt ok men en liten försening på en timme på grund av att båten var tvungen att hämta en omgång folk till vid Chumpon. Vi fick sitta ett par timmar på Ko Tao. Men, bussen kom fram tidigt som vanligt till Chumpon och båten gick redan klockan 4. Skönare att vänta på en ö än på busshållsplatsen.

Snart är det nyår och då blir det Fullmoon, igen! Detta är rena rama semestern! Fast vi har en uppsats att skriva över julen. Generöst värre av Gotlands Högskola...


Kommentarer
Postat av: herr Lantz

Va falls! Skriver du inte om att du fick frukost på sängen av mig! Jag hade iof kunna lyfta mitt goda själv från hängmattan och säga det till dig men vi lever ju i bloggtiden så jag kommenterar din blogg ist

2009-12-29 @ 07:29:47
Postat av: W

haha! Ska man inte behålla någon för sig själv? du är en latmask!

2009-12-29 @ 07:48:03
Postat av: Dennis Thern

Hejhej,



Kul att allt rullar på. Ta det lugnt där nere nu på FMP! hehe. Grattis i efterskott. Vill bara säga GOTT NYTT ÅR till dig och Chris. Vi hörs!



DT

2009-12-30 @ 00:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0