Toppar i Laos

God morgon! Jag försöker fundera ut en toplista över det bästa i Laos men det är svårt. Det är något med stämningen, lugnet och någon form av magi som gör att hela landet är underbart. Bara vara där liksom. Så de enda "topparna" jag lyckades med just nu är dessa:

1. Trekkar/ utfärder lite varstans
2. Luang Prabang
3. Bolaven Plateau
4. Vientaine
5. 4000 islands
6. Pakse

Jag säger mer- skit i toplistor och bara åk dit! Börja i norr eller söder och stanna precis där du känner för =) Men, jag ska jobba på att slänga upp mer inspirerande bilder! Ännu mer blir det såklart i vår när jag åker tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Jag

Åh jag är fr Pakse :D

2009-12-09 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0