Chang Mai imorn

Och tiden är ute. Nästan. Tänk att två månader gått så fort! Vi är på Khao San nu. Har packat hela min ryggsäck plus en stor randig säckliknande sak med grejer vi inte vill släpa på just nu. Så skönt att dumpa det så länge. Vilken tid det tog att få ihop allt i lägenheten däremot! Jag hatar visserligen att packa så det var nog lite därför...

Ska se om jag kan lyckas plugga lite nu. Vi har en inlämning redan på onsdag och kursens hemtenta dessutom. Gah. Ska fixa klart en intervju dessutom och jaga lite magasin för en annan story. Tur för mig att det inte blev nån photoshoot idag. Jag skulle givetvis stått bakom kameran... thairöra... haha!

Ingen kalaslördag med andra ord. Klockan 22 imorn går tåget och vi kommer upp till Chang Mai 12:45. Vi ska testa en natt på T-room Guesthouse, får se hur det blir. Jag hoppas vi hinner en sväng till Pai också. Den lilla byn är så mysig!

Vad görs hemma en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0