Fed up on guava...

Seriöst. Det är inte bra att leva på guava. Har tröttnat nu... och är fortfarande hungrig. Undrar vart man ska äta idag då? Dessutom måste jag fixa ett par passfoton. Behöver ett till visumförlängningen vi ska göra imorn men även ett till en ny visum ansökan! Gissa vart jag ska?

Appropå ingenting längtar jag till Laos. Tycker förresten det är rätt pinsamt att många jag träffat inte ens vet vart landet ligger eller ens att det är ett land. Och då menar jag svenskar, inte amerikaner ;)

Ja, ett par "testinlägg" senare, dvs nu, kanske jag ska bestämma mig för att köra allt bloggadet på denna adress?

Ska ta och ställa frågan på thisiswilda.com nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0