Idag då?

Vad ska man göra idag? Skicka in uppsatsen är en sak men sen? Jag vill åka till Hualamphong och köpa tågbiljetter men det kan jag inte. Jag vet inte när vi kan åka eftersom vi måste vänta till imorgon innan vi vet om vi får våra visum eller inte.

Det känns nästan lite förbjudet att ha tråkigt här...

Igårkväll gjorde jag inget viktigt heller. Eller jo, jag hade en tjejkväll. Själv. Damn. Jag saknar hemma- kompisarna!!! Tur att film är billigt här så att man kan roa sig med något. Appropå film vill jag nog se September Issue som hade premiär den 12e. Är den bra? Nån som sett?

Här kommer förresten en elektrikers dröm från Surawong:



Jag trodde verkligen Hoh Chi Minh, Vietnam, var staden med sämst ledningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0