Inflyttningsfest

Hej och välkomna till min inflyttningsfest här på bloggen! Kanske ska vi ta och fira med en liten bildkavalkad? Jag har Lenka på i bakgrunden dessutom.

En av mina favoritplatser i Indien är Hampi, vilket ni gamla läsare inte kan ha missat, och här nedan kommer en bild som Chris tog. Mängder av skolkids åker till Hampi på utflykt och alla vill såklart hälsa, stirra, peka, prata och så vidare. Hehe!



På Kho Phangan finns ett vackert kinesiskt tempel att besöka! Jag skriver ett tipsinlägg om det sen.




På Langkawi är det bästa mysiga kvällar på stranden. Bäst blir det om du har portabla högtalare till din Ipod!



Så, välkomna hit! Jag hoppas ni fortsätter läsa och kommentera. Skriv gärna en rad om det är någon särskild plats i Asien ni vill ha tips om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0