Oh well.

Skrev ingeting igår. Mest för att jag inte hade lust och dels för att internet är, ja, som det är!

Dock har jag spännande news nu! På söndag åker vi upp till Chang Mai och kommer stanna där tills vi åker till Burma. Vi fick visumen igår vilket är toppen. Men, av diverse skäl kommer jag inte uttala mig om Burma här förrän vi är tillbaka i Thailand strax efter jul.

Vi är verkligen pepp på norra Thailand nu. Jag har inte varit där på hösten utan bara senvåren då det mesta av grönskan torkat bort. Frågan är om det är jordgubbssäsong? Vi kommer inte hyra lägenhet eftersom vi är där så kort tid utan tänker bo på guesthouse! Ska bli skönt att träffa lite folk och spara lite pengar =)

Allra skönast ska det bli att kunna promenera en massa utan lika risig luft som här i Bangkok.

Vi avslutade kvällen med att köpa mat på Paragon Gourmet Market. Baguette, ost, lax, oliver och små tomater. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0