Plugglördag

Veckoindelningen ser inte direkt ut som hemma om man säger så. Här kan man ha helg varje dag och vardag på lördag/söndag. Det är onekligen smidigt fast jag saknar den där fredagskänslan faktiskt. Nåja. Vi började morgonen med lunch på Bubbels Live som är en jättemysig rätt ny restaurang med pajer/mackor och sånt. Mozarella/tomatpaj, sallad och kokosnötshake kan man leva på, inga problem!

Igår var vi en sväng på Night Bazaar förresten men det får ni läsa om på min Utemagasinetblogg! När jag lyckats få upp inlägget det vill säga...

Nu sitter jag på Chocolate Factory och önskar att jag inte vore mätt. Deras chokladbakelser ser grymma ut och onekligen förtjänar man ju en sån på en lördag, särskilt om man pluggar och sliter, eller hur? Får bli senare... kanske till middag! Jag har hur som helst druckit té och ska sitta här tills klockan är typ 10 hemma i svea för då ska jag ringa hem! Vi måste göra upp lite julplaner =)

Jaja, tillbaka till nyliberala teorier om global arbetsfördelning och varukedjor! Eller först vill jag tipsa om att ett litet jobb jag gjort kommit upp på hittaupplevelse.se och hittaupplevelse-blogg.se 

Sedan tycker jag ni ska spana in webshopen Pick Pack som har massa kul reseprylar! Och se till att gå med i deras nyhetsbrev (som inte skickar ut jobbigt ofta utan ett par gånger per år bara) för snart kommer jag vara med där i en intervju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0