Sunday Walking Street, Chiang Mai

Min första tanke: Shit! Marknaden har blivit så stor!

När vi var här för två år sedan sträckte sig marknaden över en bit av Ratchadamnoen Road. Nu har den spridit ut sig över flera kvarter! Du måste verkligen vara envis om du vill kolla igenom allt på en söndag. Som tur är kan du tänka på att du kan strunta i både lördagsmarknaden och Nightbazaar och bara gå på Sunday Walking Street! Det är den mysigaste marknaden, visserligen med mycket folk, och med godaste maten!



Ni där hemma får ha första advent för er själva medan jag mumsar på jordgubbar!



Här är en riktigt kass bild på en bit av marknaden (jag orkade inte släpa med systemkameran...).



Uppträdanden i futuristisk så väl som klassisk form stod också på programmet.

Chokladdoppade jordgubbar är himla gott!



Kvällen avslutades med fina fyrverkerier!

Med andra ord, är du i Chiang Mai är Sunday Walkingstreet en höjdpunkt!


Kommentarer
Postat av: MESTELSA

tjenamors! allting bra idag? :)



http://mestelsa.blogg.se

2009-11-30 @ 09:18:02
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Wilda

visst är allt bra och eftersom jag dessutom är snäll tänker jag klicka in på din blogg trots att jag tycker reklaminlägg suger!

2009-11-30 @ 10:25:34
Postat av: Evelina

Jordgubbarna ser verkligen mumsiga ut!! =) Hur kommer det sig att du åkte till Asien? Och hur länge kommer du att stanna där?

2009-11-30 @ 10:56:08
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: kristina

Pepparkakor är inte helt fel heller eller hur?

Kristina

2009-11-30 @ 21:08:05
Postat av: Wilda

Lova att ta med pepparkakor!! o winigummin!

2009-12-01 @ 11:02:14
Postat av: Carrou bloggar

Sv: Tack, jag brinner för det ämnet och tycker att folk borde ha bättre koll när det gäller HIV och AIDS. Va fina bilder! Det ser ut att vara grymt kul där! :D

2009-12-02 @ 08:25:03
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0