Tågluffa i Indien

Indien är galet kaosigt, men färgglatt, spännande och ett fantastiskt resmål som kommer ge dig minnen för livet. Det inkluderar även minnen av mindre behagliga toalettbesök, hotellsängar du inte ens vill nudda, försök till lurendrejerier och så mycket annat. Om jag marknadsförde Indien utan att nämna baksidorna... ja... 

Att resa runt i Indien är enklare än vad du kanske tror. Tågluffning är enligt min mening det absolut bästa sättet att ta sig runt på! Du kommer möta så många människor och känna hur du med tåget tar dig till underbara och även avskyvärda platser. För att underlätta lite har jag skrivit en tågluffarguide här. Se den som inledande information och inspiration. Har du frågor, tveka inte att höra av dig! 

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

2009-11-20 @ 21:02:43
URL: http://ca j¨¨
Postat av: camilla

Heej! Saknar dig!

Här kommer Camilla med fler nyheter från Svedala. Just nu verkar det som att kvällspressen har värre nyhetstorka än vanligt, så då får man reda på sånt här :)



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tema/article6140216.ab

2009-11-20 @ 21:13:52
URL: http://www.camillaskosmos.blogspot.com
Postat av: Wilda

Du måste komma hiiiiit, hehe =) Nä men vart ska du bo i vår? Götet?



Aftonbladet är väl sämst som vanligt, men jag kan inte öppna aft.. TV pga sega jävla internet... ska kolla på den när jag är på nått internet cafe!



puss

2009-11-21 @ 05:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0