You want nightmarket?

Idag vill vi faktiskt det! En tur till überturistiga nattmarknaden kan bli fint som fredagsnöje. Vi ska leta upp nån bra mat att äta där också. Egentligen vill jag att det ska bli söndag för då är det Walking Street marknaden inne i Old Town. Inte för att den är mindre turistig alls men det finns grymt goda färska jordgubbar att köpa och annan mat =) Förra gången vi var här högg jag in på sjögräsgelé med krossad is och brunt socker. Hallå liksom det blir inte bättre! Vi satt på DADA idag igen eftersom vi märkte att stället vi ville testa var skitdyrt. Seriöst 95 baht för en shake, aldrig i livet!

Förresten, snart kommer en liten kortisartikel och pics från mig dyka upp på ett nytt ställe på nätet! Och ni gläämer inte att jag fortsätter streetart fota för www.gatukonst.se


Kommentarer
Postat av: isabelle

Är själv uppväxt i Bangkok:)

2009-11-27 @ 13:39:09
URL: http://bellisima.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0