24 h kvar av Bangkok. Dags att maxa!

Ytterliggare en sådär skönt stressig dag i Bangkok är påväg att ta slut. Efter att ha vaknat tidigt, surat över att det var tidigt och att det inte fanns nån frulle (blev en glass och lite äppelbitar), och kaospackat svettiga som tjocka farbröder i Pattaya (AC är dyrt och dåligt för miljön ^^) drog vi ut på stan.

Demonstranterna har lyckats med konststycket att (nästan) blocka infarterna till Luang Suan så vi tog en taxi från Wireless Road. Khao San var målet och målet med det var ju utprint av bilder. Blev skitbra. Personalen i affären där jag skrev ut A3 storlek (ungefär) frågade om jag var proffs, hehe. Egoboost på det! Skrev bland annat ut "mannen" och templet på berget- bilderna som jag har i min header.

Internet jävlades med oss vilket resulterade i att jag inte kunde skicka in en skoluppgift så nu sitter jag här klockan 22 med det. Inte gå händelserna i förväg nu! (smäller mig själv på fingrarna).

Jag har hunnit med att bli intervjuad av P3 Planet dessutom! Får tipsa när det kommer upp på webben, om jag inte låter som en loser såklart, haha. På tal om det har jag köpt mig en liten inspelningsmanick. Mina provklipp fick dissen- för dålig ljudkvalité. Jag visste det. Men, på't igen bara. Får gå runt som en jag vet inte vad och babbla mer "för mig själv". Resten av dagen spenderades med att lösa logistiken kring avfärden imorn och sedan vinka av Christopher. Nu sitter jag på Air Plane Café på Luang Suan och nördar framför datorn i min ensamhet =)

"A table for one"- är devisen för de kommande 24 timmarna. Hur mycket kan jag få in under dessa timmar? Dags att maxa Bangkok en sista gång.

Hänger ni på?


Foto: Jag, as always.

Bilden kommer från Vertigo och en recension på den kommer inom kort. Stay tuned och njut av en sällsynt bild på mig där jag inte ser ut som ett svettigt aber:


Foto: Chris
Så kallad modell: Jag
Plats: På skybaren Vertigo, på taket av Banyan Tree, Bangkok.

Pssst! Vad skulle ni vilja höra mig prata om på radio? Det ska vara någonting om Bangkok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0