Chatuchak Market med mera

Vi fortsätter att flänga runt som idioter! Idag har vi hunnit med Chatuchak för lite sista shopping. Eller ja, det stod väl jag mest för då... hittade second hand jeans och lite annat shit. Men det här är ju ingen klädblogg så vill ni se mig i ett par schletna Levi's får ni komma och träffa mig. Jag är ju hemma snart!

Just det, vi var ju uppe i Vertigo baren igår! Grym utsikt, goda drinkar och mer chill stämning än på Sirocco. Me likey!

Bilder var det ja, får se om jag hinner få upp några innan jag slängs ut från Café Ohana. De stänger snart! Då ska vi möta upp några av Chris polare som är här i BKK (tydligen, hehe). Får se om de är sugna på utgång. Wilda the partypingla (eller inte egentligen) kör hårdast på söndagar. Hur lägger ni upp veckan?


Foto: Wilda

På bilden, konst utanför Bangkok Art and Culture Center. Borde liva upp vilken söndag som helst!

Kommentarer
Postat av: mamma

rolig bild

Kram

2010-04-25 @ 18:46:32
Postat av: Annika

inte utan att jag är lite imponerad av allt du hinner med....du har sett fler skybarer på 2 veckor än jag har gjort på 8 år!!!

2010-04-26 @ 04:20:59
URL: http://50ibkk.blogspot.com
Postat av: Joakim Nordby

höuhöu.. här kommer mitt nummer.. missa ge dej den :P hehe..

0877115311

2010-04-26 @ 13:44:32
URL: http://backbacking.se
Postat av: Louise

kAn inte fatta att du drar hem snart! Känns som om du just flyttade till Bangkok! Haha det känns sorgligt för mig att inte kunna läsa om ditt liv i Thailand den :b

2010-04-27 @ 09:35:09
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: familjen

Vi är också imponerade men nu längtar vi såååååå mycket. Askmoln och demonstranter är inget önskvärt just nu.

Kram

2010-04-27 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0