Det ska ju pluggas också...

Nu ser det väl ut som om vi bara festar här i Bangkok? Hehe. Jag kan ju meddela att så inte är fallet. Däremot kan man som student planera veckorna som man vill! Och är man klar i tid, eller för tidigt, då finns tid över att kalasa på!

Hur som helst är det lördag nu men jag sitter och läser översiktsplanen för Stockholms kommun. En rejäl analys av den med fokus på sociala dimensioner av hållbar utveckling ska in nästa vecka. Det blir en hel del att ta tag i med andra ord. Plus kurslitteratur som ska läsas...

Kursen vi läser nu är okej men inte den bästa. Jag ser fram emot B- uppsatsen när jag själv får välja vad jag ska skriva om! Jag kommer skriva om Burma men jag har ingen problemformulering klar. Förslag tas tacksamt emot!


Tur att jag köpt ännu en randig skjorta så jag kan känna mig seriös ^^ Det ingår när man måste surfa på boverket.se...


Té är givet! Jag har lämnat True Café och sitter på Coffee Alley igen. Lär stanna ett par timmar. Sedan blir det förmodligen middag på Long Table!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0