Hemreseångest

Jag har verkligen ångest för att resa hem. Vill inte, vill inte, vill inte. Nu tar familj/vänner inte detta som en komplimang, na? Grejen är att jag verkligen är lika kär i Bangkok nu som när jag kom hit första gången för flera år sedan. Om inte mer!

Vi försöker maxa denna sista (!!!) vecka så hårt det bara går! Därav lite bloggande... Vi försöker jobba oss igenom alla barer vi missat. Det kommer inte gå såklart så vi prioriteterar skybarer och snygga vinbarer. Inte så tokigt studentliv visserligen, hehe. På det ligger en analysuppgift som motsvarar tentan för denna kurs... Vi vill hinna shoppa lite också såklart och jag är sur över att demonstranterna håller Central World. Jag ville så gärna gå mer på Forever 21. Ego, jovisst. Ibland orkar jag inte vara så pretto.

Godmorgon förresten!

Inom kort kommer mängder av nya tips fylla Tips- Bangkok kategorin, hinner ju gå igenom allt först när jag kommer hem. I nästa inlägg kommer SJUKT snygg graffiti jag spande på igår när jag tröttnat på att pola med kravallpoliserna...


Bild på oss på Long Table i helgen, totalt misshandlad i photoshop, hehe.

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ska du åka hem nu? Blir det Sverige ett tag då eller? GÅR det ens att åka hem nu...??? Du kanske blir tvungen att vänta lite...

Vi får också ALLTID hemreseångest... usch. Därför skulle vi vilja sälja lägenheten och bara ge oss av i husbilen... nice

2010-04-20 @ 21:31:54
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0