Husmanskost i Bangkok

Jag sitter på Ubuntu i Saladeang igen och har precis käkat lunch. Kycklingstek för 90 baht, får räknas som riktigt bra särskilt som det var grymt gott!



Igår kväll hade vi det riktigt trevligt måste jag säga. Vi åkte till soi 20 och träffade Susanna och ett helt gäng andra svenska Bangkokbor! Mycket trevligt! Alla känner alla faktorn är ganska hög, eller ja, förutom jag då som har noll koll. Hehe. Komiskt detta med bloggvärlden och hur folk vet att man finns. Det där lät existensiellt värre.

Jag har bloggläsare, alltså finns jag. Eller?


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jepp, det var trevligt. Synd att ni inte får chans till revansch.

2010-04-15 @ 05:08:16
URL: http://loggarut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0