Kanske blir kurs i Amsterdam i maj!

Jag har precis ansökt om att få åka på en kurs som behandlar ämnet sociala medier i Amsterdam i slutet av maj! Onekligen ytterligare ett plus med distansplugg, riktigt flexibelt är det.

Kursen kommer bland annat diskutera hur NGO:er och andra kan utnyttja sociala medier på bästa sätt för att nå ut med sitt budskap. Jag kommer ha nytta av detta till sommarens jobb, så mycket kan jag säga. Nu får jag vänta på besked och hoppas jag blir uttagen.

All denna väntan... hehe!


I Chiang Mai väntade vi på grönt ljus bakom denna snubbe. Harley Davidson... står det på ryggen. Sen att han körde runt på stans schletnaste moppe är väl en annan femma?

Kommentarer
Postat av: s

spännande..hoppas du kommer in :)

2010-04-02 @ 20:43:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0