Lördagens demonstrationer i Bangkok

Här kommer ytterligare några foton jag tog igår vid Ratchaprasong ståendes i diket framför scenen och blickade ut över tusentals tårögda demonstranter. Antalet döda har nu stigit till 20 personer och en minnesstund för de 14 av dessa som var demonstranter kommer hållas ikväll.

Bangkok idag är lugnt. Dels är det söndag, dels precis innan Songkran men många demonstranter samlas fortfarande vid Ratchaprasong och Phan Fa. Jag tror inte de kommer ge med sig och jag hoppas verkligen inte situationen kommer urarta ikväll också.

Samtliga närbilder är tagna med samtycke från personerna jag fotograferade!




Samtliga foton: Wilda Nilsson


Kommentarer
Postat av: Karin

fyy tusan!

2010-04-11 @ 13:33:59
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0