Mer Songkranfirande!

Ska man fira ska man göra det ordentligt eller hur? Således hookade jag upp med bland annat dessa tre människor jag hittat på CS (soffsurfing forumet). Vi började i Silom men det var så mycket folk att det inte ens var kul. Som framför en scen... panik och skrik. En halvtimmes väntan inne på 7eleven för att vi inte kom ut. Sedan hemlig bakväg ut och ytterligare en garagegenväg a la moi senare var vi fria.

Avrundade med firande på Khao San. Sliskigt kan man beskriva det som... Även om det mest var thais där faktiskt så gillar jag firande bättre i Silom och än bättre i norra Thailand.

Här kommer två pics och snart kommer videoklipp från i förrgår. Stay tuned!

Upptäckte förresten att Chang (ölmärket) byggt en fet scen på luang suan, vår gata! Nedanför vårt hus... liveband ska spela ikväll verkar det som. Blir nog inte mycket sova i natt heller, hehe. Sitter på MBK (Bug and Bee) men drar oss mot ölfestivalen snart, ses där?




Kommentarer
Postat av: Stina

Helt rätt ;-) önskar jag också var i Thailand nu, men firandet med songkran frå vänta tills 2011 för mig...

2010-04-16 @ 20:33:18
URL: http://www.swethaiparadise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0