Nu drar vi till Mae Sot!

Nu åker vi till Mae Sot!

Internet är det lite si och så med där nere så vi får se hur mycket jag kommer kunna blogga. Jag gör såklart mitt bästa. Efteråt kommer det komma massor med info, bilder och annat om demokratirörelsen i Mae Sot =)

Just nu är jag riktigt hungrig. Vi har packat och fixat så mycket att vi inte hunnit fixa lunch. Om ca 2 minuter kommer hyresvärden och då ska vi "checka ut". Får väl bli nått micrat från 7eleven på busstationen.

Egentligen är jag sugen på detta:




Foton: Wilda Nilsson

Ibland undrar jag om jag inte ska bli kokboksfotograf? Hoppas mina skills kan komma till nytta för organisationerna i Mae Sot. Lite hemsida/ bloggbilder hjälper jag gärna till med!


Kommentarer
Postat av: sofia

omg vad god mat! hahaa:)

2010-04-03 @ 10:41:49
URL: http://sofialopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0