Songkranfirande Bangkok: Silom/Saladeang var galet igår!

Igår kväll alltså... pretty wild, yep... pretty wild! I now I was out of control! (citat från Eurotrip filmen, hehe)

Sitter och kollar igenom bilderna jag tog med lilla kameran som vart typ täckt med gips och vatten men som höll! Det är kvalité! Ett par ledtrådar om kvällen: blött, gips, beer Leo, halvnakna gaykillar som went crazy, kanske 5000 pers? eller fler troligen, sinnesjukt vattenkrig och sedan "efterfest vattenkrig" på vår gata.

Här kommer en första bild på det hela! Vill ni se mer?



SHIT! Det går uppenbarligen inte så bra för regeringen att försöka stänga av Songkranfirandet...

Pssst... jag har filmer också ^^

Kommentarer
Postat av: Asamea

Hejsan! Såg att du befinner sig i Thailand. Jag ska sticka dit i juni och mina vänner är lite nojjiga över demonstrationerna. Är det några speciellt områden man ska undvika? Eller demonstreras det lite överallt?

2010-04-18 @ 17:17:24
URL: http://asamea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0