STA Travel gör bort sig... välj Kilroy!

Nu har jag tagit mig hela vägen hem till Svea och det var ta mig tusan på ett rövhår att det gick vägen. STA Travel har gått och förvandlats till den sämsta resebyrån någonsin! Förut rekommenderade jag dem alltid och var nöjd men nu har de gjort bort sig en gång för mycket!

För det första får man inget svar när man mailar, jag frågade om min cykel tre gånger. Snäsiga svar fick jag på en resefråga och allmän grinighet. Min irritation mot dem steg när man inte kan boka om via dem utan via en engelsk sajt där alla STA i världen är ihopkopplade. Jag och Chris kunde inte flyga på samma plan fick vi veta.

Han får sin biljett ombokad från 15 mars till 28 april och min ligger kvar på den 29e april. Vad hände då igår på fltgplatsen? Jo, jag har tydligen "missat" mitt plan eftersom skit STA Travel lycktas med konststycket att boka om min biljett, utan att säga nått till mig, till Chris flyg dagen innan. SUCK. Så jag antar att STA i kombo med Thai Airways bör få veta att de lever... Thai rätade upp sig och fixade in mig i stand+ by listan och sen på planet... STA Travel ska jag ta itu med nästa vecka.

Glöm att jag rekommenderar dem igen. De har gått ner sig. Vill du hitta studentbiljetter: gå till Kilroy istället! De ska jag testa nästa gång jag reser!

Nu vill jag tänka på nått roligare: som den grymmaste festen i sommras utanför götet! De va la gröjer de! (fäääskekööörka, i höst kommer jag och tar er! eller, ja, kanske!)




Så med andra ord är det ett under att jag sitter i Svea igen och inte på Bangkoks flygplats... i övrigt är det sweet att vara hemma! Nån som vill ses i helgen?

Kommentarer
Postat av: framiljen

JAAAAAAAAAAAAAA, familjen.

Kram

2010-04-29 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0