Svettigt värre för demonstranterna

Påväg mot Saladeang tog jag omvägen till Siam för att se hur situationen vid Ratchaprasong utvecklat sig. Således köpte jag biljett till Saladeang och tog sen tåget i "fel" riktning så att jag kunde spana ned på dem från vagnen.

Det tycks svettiga och kanske inte lika entusiatiska längre. Det ser lite komiskt ut när alla tränger ihop sig i skuggan under broarna. Men jag klandrar dem inte, jag sprang en runda i Lumphini vid halv elva och höll på att avlida av ansträngningen i värmen så...

Sorry för sopiga bilder- tog dem i farten genom rutan i BTS:en...




Kommentarer
Postat av: Lorissa

är det nytt år? :O



sv: :)



Vet inte om du redan har sett det, men jag har i alla fall klippt mig, kika gärna :D



Vad gör du som mest då?

2010-04-14 @ 12:20:38
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2010-04-14 @ 12:54:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0