Biljett till Indien fixad!

Nu har jag kirrat min flygbiljett till Indien, bokade direkt via Qatars hemsida. De var billigare än både Kilroy och Flygstolen.se

Visserligen är Turkish Airlines och Austrian lite billigare men jag gillar verkligen Qatar.

Nu kollar jag på boende i New Delhi, vill bo någon annanstans än turistghettot Paharganj (vet inte varför alla envisas med att stava så, rätt translitterering är ju utan det första a:et som ändå aldrig uttalas...). Tips tages tacksam emot!

Och god jul! Nu får jag sluta Indiennörda och njuta av lite "svensk" kultur!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Göthe

Hoppas du får en underbar resa och vår!!!

2010-12-25 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0