Billigaste flygbiljetten till Indien

Måste hitta min biljett till Indien snart alltså! Var brukar ni boka biljetter?

Jag har kört med både STA Travel (som klantade sig något otroligt sist, aldrig mer!), Kilroy och bokat direkt hos flygbolagen. Helst flyger jag Qatar men priset är ju avgörande som vanligt.

Tips någon? Jag åker i mitten av februari ungefär och kommer hem i slutet av juni.

Julen då? Nej, jag pallar inte skriva om den, det gör alla andra ändå. Jag är inte en "julperson" så jag siktar på Bangkok då! Visserligen vulgomycket julpynt där också, hehe. Kolla här!


Japp. Bojkotta julbilder. Här är en sida av Bangkok istället som jag gillar! Dessutom är det på vägen till det hinduiska templet jag brukade besöka i Silom. Värt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej,

Ser att jag är ett halvår försenat i förhållande till när du skrev detta men här kommer det, jag brukar hitta hyfsat bra priser på långflygningar på www.flygresor.se

Sist hittade jag biljett till New Dehli för 3.300 kronor. Har iof sig inte flugit till Indien förut, men det känns som ett ok pris.

Good luck!

2011-07-31 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0