16:30

Igår var vi på Flower Festival marknaden vid public park här i Old Town Chiang Mai. Marknaden liknade de andra som brukar vara här men det såldes krukblommor och fanns en bonsai- trädsutställning bland annat. Var rätt kul att strosa runt lite. Vi käkade sushi och drack roselle (hibiscus) juice. Mums! Tänkte göra ett bildinlägg snart. 

Idag har jag cyklat runt mest överallt känns det som. Spanade efter ett billigare ställe att bo på och hittade flera. Fast, jag tror jag kommer bli sjukt av att bo så äckligt som de rummen var... dock kostar de bara 2500 baht i månaden för ett dubbelrum med toa... usch. Jag som inte ens är så petig men ska man bo länge och orka med plugget och allt annat känns det bra att bo fräscht. 

Anyways, har en hel del plugg nästa vecka. Försöker ladda inför det. Och, jag kanske får ett bloggdesignuppdrag som är lite seriösare =) Woho! Och på bästa "jag är en bloggare, mina projekt är viktiga och hemliga osv osv" kan jag såklart inte avslöja detaljer. Haha. Bloggosfären lever på cliffhangers I say... 


Kommentarer
Postat av: mamma

vill gärna se lite blom-bilder. Kram P.s Vad fin du är i din nya frisyr.Ds

2010-02-06 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0