80 sidor senare...

... är jag åter tillbaka i sändning så att säga. Hehe. Har suttit på Villa Duang Champa hela dagen och läst. Fast, jag tog mig en lunchrast och cyklade till en annan restaurang. Miljöombyte är bra för studiemotivationen! Nu sitter jag och laddar. Känner att den där jogging-rutinen total failade och borde ta tag i det. Springa/ gå om vartannat är typ det jag pallar nu. Sen är det jobbigt varmt också även om det är kväll nu. Aja. Skulle verkligen vilja gå på ett danspass istället.

Dags att avskeda latmasken...


Blommor på bordet är nice när man pluggar och Villa byter dem ofta. Dvs alltid kul att fota!


Just det, jag köpte en fin tygpåse på söndagsmarknaden igår. 60 baht (typ 15 spänn). Värt! Så värt att jag köpte 2. Ni får se den andra imorn eller nått. Tygpåsar är nog bästa väskan säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0