Caiza/ Soze i London

Ytterligare en blogg jag tycker är skön att läsa är Caiza/ Soze. Hon skriver på engelska men är svensk. Hon pluggar journalistik i London och berättar om det mesta, de flesta och ingenting alls. Bloggen är skriven på ett skönt lite skitigt sätt som jag gillar. Det är inga perfekt uppställda bilder utan det är råare. Den är dessutom grymt inspirerande vilket är ett krav på bloggarna jag läser!

Exempelvis tipsade hon idag om bandet The Chapman Family http://www.myspace.com/thechapmanfamily som jag ska lyssna in mig på när jag kommer i kontakt med vettigt internet igen!

In och läs, det är en order!



Bild: Skärmdump från Caisa/ soze

Har du en skön inspirerande blogg? Tipsa mig omedelbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0