Dags att tanka

Och nu menar jag inte bara moppen, vilken vi för övrigt gjorde imorse.

Jag behöver tanka på med kunskap kring företagsekonomi! Detta har legat och gnagt i många månader nu och jag behöver få igång det för att få ordning på frilansandet ordentligt. Först tänkte jag bara på den journalistiska biten med foto/skrivjobb för magasin och annat men detta med bloggdesign är ju också schysst.

För att inte tala om hur fetgrym jag är på det!

Så, gott folk, jag kommer börja ta betalt för mina kick- ass headers från och med nu! Har ett sista hobbyprojekt att genomföra åt en vän till familjen men sen ska företagandet igång.

Jag menar, det är ju ett gäng timmar som investeras för att ni ska kunna pimpa era bloggar så här hårt. Eller så här. Eller här, här och här!



Strax utanför Pai tankar man i denna automat. Smart? Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0