Kan man ha ett möte med sig själv?

Något som är synnerligen populärt i bloggosfären är att högt och ljudligt utannonsera sina planerade möten på bloggen. Förhoppningsvis är mötet med någon viktig person/ företag och det gäller ens "projekt". Givetvis vill inte jag vara sämre utan vill härmed meddela att jag kommer sitta upptagen ett par timmar framåt.

I ett möte med mig själv.

Jag har lätt att ta på mig väldigt mycket "extra grejer" att göra. Nya idéer och annat dyker hela tiden upp. Nu snurrar huvudet av alla "saker". Dags att bena ut tankarna lite och få rätsida på planeringen igen. Som tur är, eller vaddå tur- jag har slitit, blev jag klar med uppsatsen jag skulle lämnat in ikväll redan igår vilket ger mig den här extra tiden. Toppen!

Så med andra ord: för att hitta motivation till studier eller vad som helst måste man då och då sitta ned med sig själv och strukturera upp/ planera vad man håller på med. Annars kommer i alla fall inte jag orka plugga i 4 år till...

Nu säger jag bara: post- its lappar is everywhere!


Här är nått att vila ögonen på. Ett par av mina örhängen jag köpt här uppe. 5 kr paret tycker jag är ett vettigt pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0