Koala fika på morgonen är bra skit

Visserligen är det snarare pandor som är hypade på riktigt. Och då menar jag på riktigt. Folk i Chiang Mai är totalt besatta av dem. Minns ni innan jul när jag bloggade om Panda Channel? Alltså TV- kanalen som direktsänder dygnet runt från pandahägnet på zoo. Inte nog med det, extremt många saker på marknaderna har panda-motiv. Människor har, ganska groteska, pandastatyer i trädgårdarna och överallt finns skyltar med pandor på.

Nu var det ju inte pandor jag skulle snöa in på utan koalor!

Koalakex är det nya svarta i kexväg, eller nya, de har ju funnits här hur länge som helst men idag joinar jag klubben. Latté och koalakex kanske kan kicka igång min pluggdag? Jag återkommer när jag har läst en sisådär 50 sidor. På engelska såklart! Det här med att översätta till svenska finns inte... fast, jag har vant mig och läser numera nästan lika snabbt som på svenska.


Här är förpackningen. Dessa är med chokladsmak får testa jordgubbe nästa gång!


De är ganska goda men riktiga "barnkex" om ni hajjar!

Foto: Wilda Nilsson as always...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hajar...?? Koala var det ju .....typiskt mig eller hur! Kram

2010-02-08 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0