Parislisa- Vilse i Warszawa

Jag fortsätter min nya kategori "Bloggar jag gillar" med Parislisa. Som ni minns gjorde jag en header åt henne nyss men vill påminna er om hennes grymma blogg!

Lisa har bott utomlands och jobbar i en hel rad med länder. Just nu bor hon i Warszawa (Polen) och innan detta Paris. På hennes blogg får du en skön inblick i vardagslivet i Europas storstäder och grymma tips.

Så här beskriver Lisa själv sin blogg:

Hej och välkomna in till mig!
Här bloggas det om allt mellan himmel och jord - resor, shopping, träning, livet i allmänhet och ibland om var langa och stundtals tunga IVF resa. Jag bor med min spanske man i Warszawa sen mitten pa 2009, men har även en fot kvar i Paris. Jag är sällan pa samma ställe mer än en vecka, sa häng med, här blir det aldrig trakigt! Lämna gärna en liten kommentar, det uppskattas alltid!


In och läs med andra ord!



Bild: Parislisas header gjord av mig!

Har du en bra blogg? Tipsa mig, jag letar alltid nya favoriter. Särskilt resbloggar, "jag bor i utlandet"- bloggar, politiska och kulturella bloggar. Bloggar om böcker, drömmar och allmänt sköna prylar. Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej men! Vad gullig du är!! Jag blir alldeles rörd. Tackar och bockar.



Ja du, Parislängtan... Det fick jag ocksa när jag skrev inlägget! ;)

2010-02-20 @ 23:14:53
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0