Veckan, check. Helgen, välkommen!

Fredag eftermiddag klockan 17. Jag är klar med veckans plugg, har klarat deadline för en artikel om Chiang Mai (säger till när den är uppe) och fixat massa annan skit dessutom Bra jobbat.

Just nu väntar vi på att Rak ska komma över. Hon ska nämligen ta med oss till den årliga blomsterfestivalen som  blommat ut (haha) i Chiang Mai. Härligt! Förhoppningsvis fastnar några fina buskar och blad på bild som ni kan få njuta av till lördagsfrukosten imorgon.


Foto: Jag, som alltid

I min artikel tipsar jag bland annat om var i Chiang Mai man hittar denna strand!


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Men shit!! Det skulle jag aldrig våga! :O

Hur lång tid tog det för dig att lära dig flickis?



Du är himla duktig!! :)

2010-02-05 @ 11:59:57
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0