Festivalsommar?

Sommaren är långt bort, det vet jag, men biljetterna till Hultsfred är ute! Förra sommaren plåtade jag för Playahead vilket några kanske minns? Undrar om jag ska rapportera i år också för någon webbsida eller tidning? Vi får se helt enkelt. Jag vill gärna åka dit med organisationen Peace Works som förra året befann sig på festivalturné under gamla namnet Internationellt Kulturutbyte. 

Jag hade det grymt förra året och fick intervjua ett gäng artister som The Virgins från New York, Dead by April, Fibes, Oh Fibes! Mustasch, DJ La Fleur (del av duon "Housewifes"), Alice in Videoland med flera.

Någon jag "bara" plåtade var Promoe men jag vill verkligen intervjua honom också. Grymt skön snubbe verkar det som!

Mina gamla läsare har redan sett massa bilder och läst intervjuerna men om någon är sugen kan jag lägga upp dem igen =)


Foto: Wilda Nilsson "Promoe på Hultsfredsfestivalen 2009" Oredigerad!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej hej.



Det är ingen fara. Lycka till med inlämningsuppgiften!



Mvh Jacob.

2010-01-19 @ 08:30:48
URL: http://whore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0