Godmorgon eller god lunch?

Uppenbarligen sov jag aslänge idag med tanke på igår. Vi har nyss ätit frukost-lunch på en inte så jättebra restaurang. Mina vårrullar var goda förvisso men Christophers stekta grönsaker var stekt sallad och det brukar inte vara någon hit.

Chris har cyklat till biblioteket för att se om man kan plugga där medan jag sitter på Champa och dricker latté. Pluggar gör jag också. Ska skriva klart inlämningsuppgiften nu och sen jobba på mitt projekt som också har en "inlämning". Dessutom behöver jag skriva en guide om Koh Phangan som hänger i huvudet på mig och börja på gudien till Chiang Mai. Fullt upp med andra ord!

Jag älskar Thailand. Denna bild är också från Bangkok förr förra året när det var ett Cornetto-glass event utanför Siam Paragon. Det händer alltid något i Bangkok och det var grymt att bo där =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-20 @ 07:12:04
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg, hur är läget idag? :D

2010-01-20 @ 07:22:00
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0