Gott nytt år!

Eller god fortsättning då? Jag är lite sent ute kanske. Jag har helt enkelt inte tagit mig tid att blogga eftersom det är mycket skönare att läsa en bok i hängmattan, åka på utflykt med moppen, bada... och ja, när jag väl sitter vid datorn måste jag plugga! Vi är hur som helst kvar på Koh Phangan fortfarande och kommer nog vara här minst till den 7e eller 8e januari. Sedan stannar vi till i Bangkok innan vi drar norr ut igen!

Nyårsafton spenderades på Full Moon och det var riktigt bra drag. Vi stötte av en slump ihop med Justin och Steve som vi träffade påväg ned hit. De bor på Samui men kom över med båt.

Igår var vi och bastade. Låter det inte lockande i värmen? Det är det! Varm ångbastu och en "dusch" i tunnan utanför gör att man känner sig otroligt fräsch. Superskönt. Särskilt skönt är det att ta med en lime eller två och smörja in sig med i bastun.

Annnars känns det som om vi mestadels ägnat oss åt att äta! Nej, tillbaka till plugget! Ska visa lite bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0