Mulen men mysig morgon

Idag är det lika mulet som igår men jag vet att det kommer ha klarnat upp till lunch. Därför passar jag på att njuta extra av molnigheten! Märkligt va? När man bott i solen och värmen ett tag börjar man längta efter rugggiga mornar inomhus hemma med DN och en stor kopp té. Té har jag faktiskt, tack mamma! Hur underbart som helst att få flera paket med té och dessutom müsli. Tack vare det har jag en supermysig morgon och sitter inne på rummet med dörren öppen och spanar ut. Som tur är finns en vattenkokare, muggar och allt här men jag funderar på att köpa en tekanna på söndagsmarknaden om jag hittar en billig. En pluggdag inleds ju bara så mycket bättre med en mysig frukost- och man tröttnar ju lite på café-frulle, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0