Müsli med en thailänsk touch

Och då menar jag inte att jag skivat papaya på maten utan att cermonierna från Wat Chediluang fortsätter än idag. Wat, förresten, betyder tempel, bara så att alla hänger med. Sorgligt nog är det en munk som enligt uppgift (ej verifierad...) blev 113 år. Det är hans begravningscermoni vi lyssnar till. Jag undrar hur många dagar den kommer fortsätta?

Skillnaden mot svenska cermonier är dock enorm. Musiken är sorgsen men innehåller så mycket mer hopp och glädje av kristna psalmer. Det är min uppfattning i alla fall.

När vi ätit klart, och slösurfat klart hehe, ska vi gå till ett café och plugga. Tror vi tar ett utan wifi... nu måste det plugg fokuseras! Desstuom håller jag på med ett gäng artsy fartsy projekt, haha. Okej, konstprojekt då och man ska uttrycka sig fint. Och det är några fler som blev sugna på headers. Vi gör så här, den som är sugen på en gratis header mailar [email protected] så blir det en kölista/ jag väljer vilka som ser roligast ut att göra. Detta för att de hittils är gratis. Vid beställningsjobb mot betalning däremot gör jag precis vad som helst... men jag håller det på hobbynivå ett tag till tror jag, så passa på! hehe

Kanske ska ta och lägga upp årsresumén i månadsbitar egentligen. Som bilddagböcker. Ni har väl sett den kategorin?

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0