Nya projekt på gång!

Klockan är 01:39 här i Thailand. Japp mitt i natten alltså, men eftersom jag håller på med ett grymt projekt kan jag inte sova utan jobbar vidare. Håller på att titta på flygbiljetter till Mellanöstern. Vet dock inte om jag kommer kunna åka pga plugget och att projektet inte är helt förankrat ännu och såklart även hemligt. Är extremt peppad hur som helst!

Har även designat klart ytterligare en header. Den får ni se imorgon eftersom personen som önskade den ville ha den som present till sin kompis och jag vill inte avslöja överaskningen redan nu...

Jobbar även vidare på veckans inlämningsuppgift om stadens dragningskraft. Begrepp som urbanisering och andra behandlas liksom skillnader mellan städer i utvecklade länder och i mindre utvecklade länder. Uppenbarligen sätter jag mig även delvis in i Komenskýs filosofi rent på kul.

Vad gör ni? Känner ni också mitt i veckan peppen som följs efter en serie glada nyheter och framsteg? Jag hoppas verkligen det =)

Förresten hann jag med att spana på Trek-cyklar. Bilden är en kass en från när Chris köpte sin i Bangkok förr förra året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0