Running out of air, I'm a freak and I don't care...

Det finns inget bättre sätt att beskriva eftermiddagens händelse. Rubriken är snodd av Alice in Videolands grymma låt MF.

Jag har varit ute och motionerat. Oh my. Ja, det är dags att börja igen hade jag tänkt. Förut tränade jag massor. Under gymnasiet gymmade jag på håltimmarna, skidade till skolan (haha, en gång!) och tränade allt från voltige till gymnastik, dans och så jogging.

Nu hoppas jag på att motivationen håller i sig. Tjejmilen i sommar är målet! Jag har sprungit den en gång på 1:05 h och det vore skön att klara det under en timme. Någon som har motivationstips? Eller typ ett träningsschema till mig?

Söndagsmarknaden väntar med jordgubbar och grillad mat. Ha en fin söndag så hörs vi imorgon!



Jordgubbsshake från Juice Box i veckan. 12 kr. Värt!

Vore förresten kul att börja dansa igen. Var gör man det om man är 22 i Stockholm?

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

12spänn, gu så billigt !:D

2010-01-24 @ 12:09:28
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Martina Berggren

Hej!



Ja, okej, haha, känner mig en aning lost när det kommer till ställen i Thailand om man säger så! Jag ska vara där i 2 veckor circus mircus, ska bli hur skönt som helst att komma iväg ifrån den hemska snön här hemma..



Hm, menar du att du tyckte modellerna hade fula kläder? Jag undrar vad det är för tidning lite mer ingående som de var med i, de kanske har lite udda fashionsyn i stort, jag vet inte... Men du har rätt i såna fall för kläderna de har på sig är inte översnygga tycker jag inte :) Men på andra bilder jag sätt har kurviga modeller haft på sig lite större kläder också, alltså inte några vinterjackor och termosar utan koftor, tunikor osv, och det är fint där emot, inte när det ska se ut som om man tror modellerna har storlek XXXXXS och de klämmer på dom kläder som inte ens en annorektiker kan dra över huvudet liksom... Ne, men du förstår vad jag menar? :)

2010-01-24 @ 12:20:02
URL: http://existbyvisions.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

SER GOTT UT

2010-01-24 @ 13:10:58
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Linda

Shaken ser farligt goooood ut! :D

2010-01-24 @ 13:29:05
URL: http://kallamigtont.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Vad gott det där såg ut! :)



Sv: Okej, ja alltså det dumma är egentligen att jag var inställd på en D90.. men i butiken så tyckte de att jag skulle ta en D5000 eftersom de sa att de var lika bra. Att den största skillnaden var egentligen att jag hade den här vinklingsbara monitorn på D5000. Fast sökaren var ju större i D90 och autofokus skulle sitta i huset...

Men de övertalade mig.

Jag som ville ha en bra kamera på en gång! Kanske skulle jag ha tagit D90 ändå?



Men det är verkligen som du säger, mycket ligger i fotografern också. Jag har sett många som tar sjukt snygga bilder med D60 och D40, och vad jag har förstått är D5000 bättre!? :)

Så det är väl egentligen bara att experimentera..



haha oj vad lång kommentaren blev! Hoppas att du orkar läsa..

Kram

2010-01-24 @ 22:43:46
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Jessica

ta klasser på ackis! där har de nog bredast utbud :) hur mycket har du dansat innan?

2010-01-26 @ 16:45:17
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0