Sovmorgon

Idag tog vi en sovmorgon. Hundarna som bor på vår soi skällde hur mycket som helst under natten så sömnen blev inte Törnrosa-style direkt. Anyways. Har druckit té och käkat i trädgården nu.

Såg förresten att Ida Josefin aka Adara tycker jag förtjänar ett Beautiful Blogger Award, hehe. Ett bra sätt att sprida info om bra bloggar tycker jag! Tack =) Lite regler kom med på köpet... scrolla ned och se vilka jag tycker förtjänar ett award:




Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it oun your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Jag nominerar:


Fattybom - med en fet header

Elinkan - så inspirerande bilder

Travelaid - allt om resor!

Shelley - så snygg, hon är anledningen att kolla LookBook

Pungdask - förjävla skön helt enkelt 

Rocketqueen- gillar designen och headern

Dennis - min vän från Bangkok. Bättre guide i nattlivet får man leta efter och grymma pics.


Så man skulle säga 7 intressanta saker?

1. Någon gång relativt snart ska jag bosätta mig i Paris ett tag. 
2. Jag dricker gärna vin och öl men hatar när folk ifrågasätter varför jag inte tar en öl när jag väljer alkoholfritt. Ofta förekommande här Thailand dessvärre. Förtids alkoholister- ge er!
3. Jag är ett MVG barn av rang. Och tycker det är sjukt coolt.
4. Jag har drömt om att resa till Svalbard sedan jag läste Philip Pullmans böcker.
5. Narnia serien av CS Lewis är mina absoluta favoritböcker sen jag var liten.
6. Jag kan stå på händer och göra en handvolt. Vill ni se?
7. Jag har tränat voltige men ramlade av och bröt foten rejält.

Och... intresseklubben antecknar!

Kommentarer
Postat av: Dennis Thern

Tack för det. Hoppas få lite mer tid att kolla din blogg framöver. Har haft fullt upp här.

Kör så det ryker!

Dennis

2010-01-29 @ 08:21:40
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Kan du stå på händer och göra en handvolt!? :O Wow!

Jag kan inte ens stå på händer, haha.



Vad kul att bosätta sig i Paris! Jag har varit i Frankrike en gång.. ett helt underbart land! Pratar du någon franska förresten? :)



Ha en fin söndag!

kram

2010-01-31 @ 08:26:52
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0