Travellife.se

Upptäckte precis att Travellife.se tipsat om min blogg först ut i sin nya tipskategori- tack! Dessutom har jag det nya året till ära lagt upp en ny header. Om ni inte ser den klicka på F5 knappen omedelbart eftersom den gamla header förmodligen sparats i din dators chache minne.

Lite korta kommentarer om vad jag pysslat med idag. Ingenting. Kort och koncist. Igår däremot åt vi middag på Peppercorn. God mat och billigt rödvin. Det blir nog inte bättre. Ska nog kila iväg och äta lunch i min ensamhet. Chris har dragit iväg till andra sidan ön där jag var i förrgår. Mor och far är också på tur med sin moppe. Var systeryster håller hus..hum.. vem vet?

Snart är det vardag igen hur som helst. Familjen åker hem den 9e januari så vi lämnar Koh Phangan imorgon kväll. En sista dag i Bangkok avrundar deras resa. Vi ska nog kila upp till Sirocco (en takbar på 64:e våningen) och kanske shoppa lite? Vi hinner nog med en promenad i Lumphini också. Väl där ska jag passa på att titta in på Probike.

Hare! (och kanin...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0