Vem har jag plåtat?

Spontanplåtning på färjan från Koh Phangan. Men så är det ju inne att plåta lillsyrran i bloggvärlden. Lite komiskt det där att varannan 14 åring är fotograf. Tänk för ett par år sedan när bara "riktiga" fotografer hade systemkameror. Givetvis är det skillnad på bloggares utrustning och fotografers... Typ en 30 000 kr i skillnad minst. Jag hör till den "billiga" kategorin, haha.


Foto: Jag. Ej redigerad enbart nedklippt och krymt. Modell: Helena Nilsson

Visar lite mer pics senare. Nu är det middag ute i trädgården!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tjabba! Din blogg är bra

2010-01-12 @ 15:37:15
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: ♥Babypink♥

Ja jag skulle väldigt gärna vilja ha en gratis header utav dig



Det går bra att du använder min profil bild på min blogg.

jennysmodemix.se



Tack på förhand

Jenny

2010-01-12 @ 18:34:38
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0