Bright lights, big city!

Peppar loss totalt med hjälp av X- Wife. Har du missat detta eminenta band? Shame on you! Misströsta dock inte utan klicka här för att hitta dem på Spotify tillsammans med annan bra skit jag lyssnar på! Låten Bright lights, big city är bäst!

Annars då? Jag skriver för fullt på min B uppsats och tycker + 50 000 tecken är en ganska imponerande summa. Mindre imponerande är summan sketna Destination Gotland tar för en färjebiljett. 190 kr för en enkel resa. Inte okej.

Håller på att finputsa min artikel till FredAktion, ni vet den om Burma. Ska spela in lite till P3 också är det tänkt. Måste effektivisera mig själv lite. Mer kaffe kanske? Sen vill jag gärna visa lite mer pics från Holland. Jag fick trots allt lite bloggpepp tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Stina

Wow, en tjej med massor av järn i elden ;-)



Bilder är alltid kul.

/stina

2010-06-01 @ 19:43:16
URL: http://www.swethaiparadise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0