Det är ju ändå fredag!

Hur ser era planer ut för kvällen? Chris har dragit till 7eleven och lär komma tillbaka med ett gäng Siamsato, Spycoolers och annan moralsänkande dricka, hehe. "Hemmafest" kanske blir resultatet förutsatt att vi får hit några gäster... rappa på nu Josefin! Det blixtrar utanför och åskar rätt rejält. Förutom igår har jag inte sett en regndroppe på över en månad! Ser fram emot det faktiskt.

Så, dagen? Well. Började med att bråka om internet med lägenhetsägaren. Det är ju paj (tjuvsurfar på nån annans wifi nu) så vi fick åka till Pantip Plaza (elektrontik shoppingcentrum, bästa är i Bangkok). Resultat= zero. Tomten till ägare hade inte betalt räkningen på 6 månader! Shit... aja. Det är Thailand!

Sen bar det iväg till Carrefour för lite matshopping. Segt. Det jag ville ha fanns inte osv. Tacka vet jag ICA Viksjö. Drog vidare till Rimping= snobb/västerländsk mataffär och fick tag i det sista. Sedan dess har jag proppat i mig oliver och jobbat. En header är klar och sen har jag bokat in ett väldigt spännande Skype- möte tills på onsdag. Can't wait!

Ser framemot hemkomsten eftersom så mycket kul kommer hända! =)



Vilken är din favoritdryck om fredagarna?

... kommer vi hitta den ultimata gayklubben ikväll? Gick ju sådär sist...

Kommentarer
Postat av: Emma

Malta är helt ok, men Thailand är ju underbart!

Ett tips i Thailand( Vet inte hur det stavas dock) Kho bhan jang, det är en liten liten ö utanför Ranong, hela ön är full med äppelträd och luktar jästa äpplen.



Om man åker till Ranongs hamn och frågar så kör dom dig dit med båt på en timma typ!

2010-03-19 @ 14:22:11
URL: http://emmansresa.blogg.se/
Postat av: Stina

Vitt halvtorrt vin är min favorit ;-) eller en kall chang med is i mums

2010-03-19 @ 20:00:33
URL: http://www.swethaiparadise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0