Färglägg livet

Jag hoppas ni har sol och fint hemma!

Kan ju meddela att så inte är fallet här. Det är grått och trist, visserligen varmt, men det är näst intill obehagligt. Just nu är det "slash and burn" period så åkrar och fält brinner över hela norra Thailand, Laos och så vidare. Resultatet blir tillsammans med alla avgaser en grå tung dimma över stan.

Tur att jag plåtade denna färgglada ansamling på Söndagsmarknaden sist då (se bilden)! Man får ta och färglägga livet när man kan tycker jag. Jag behöver verkligen färg och uppmuntran för nu blir det massor att göra den kommande veckan. Fast det är visserligen mest roliga saker! Ska berätta sen!

En seg sak: hemtenta! Ett av måstena med att plugga på distans! Kanske ett separat inlägg på det och hur man examineras vid distansstudier? Vill ni höra om det?


Passar på att med all färg säga ett stort grattis till Josefin som fyller år! Vi firar ordentligt i helgen!

Kul förresten med alla mail och kommentarer med frågor! Om ni vill kan ni langa över flera så svarar uppdelat i flera inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0