Free Burma- posters/widgets comin up

Chris got the brilliant idea of creating t-shirt prints with the Free Burma message. Awesome.

Therefore my mission is to create a couple of prints especially for blogs and webpages! If I can manage I'll make them to proper widgets but we'll see. At least when I'm finished we can all show our support for Burma.

I really want to do some for the Tibet issue aswell. We need to raise awareness and doing it through the internet is a great way I reckon.

Now, who's with me? And if you don't respond to this I don't now why you are reading my blog to be honest!

We can't do nothing. It's simply not an option!


Come on, let's show support together! I'll tell you when the "blog-stickers" are ready!

Kommentarer
Postat av: Karin i Nice

Haha ja, det är klart man måste få klaga! Det är mycket som är olikt sverige och som man inte gillar av olika anledningar. Det är ju det bloggen är till för! Jag tycker man får klaga hur mycket man vill, och det gör jag också :-) Tycker jag du också ska göra, haha.



Men thai verkar vara rätt svårt att lära sig, plus att jag antar att du inte kunde något innan? Då är det nog rätt svårt att helt plötsligt bli flytande :) Men en del pratar hyfsad engelska där åtminstone?



Jag har absolut hört talas om den där kursen! Funderade själv på den innan, det vill säga förra året men då missade jag precis ansökningsdatumet. Vet inte varför jag inte sökte till denna vår, vore ju mycket mer ekonomiskt då jag skulle sluppit betala allt själv! Jag vet faktiskt en tjej som pluggat via den kursen och som nu jobbar här nere p en skandinavisk restaurang! Så om du vill veta lite mer kan jag ju fråga henne.

2010-03-10 @ 13:06:58
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Karin i Nice

Jo förresten, boendet måste man betala! skolan ordnar boendet men man måste själv betala hyran... men det täcker ju studiemedlet ändå så det är ju i princip som hemma.

2010-03-10 @ 13:11:16
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: matilda

Vad bra =)

2010-03-10 @ 14:25:05
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0