Intervju för Pickpack.se

För en gångs skull är det inte jag som intervjuar utan jag har blivit intervjuad av härliga Pickpack.se!

Jag svara på frågor om hur det är att läsa på distans i Thailand, vad jag anser om turister i Burma och mycket annat spännande!

Intervjun kommer dyka upp i deras nyhetsbrev och på deras blogg om ett tag. Under tiden tycker jag ni ska kika in på deras hemsida och kika på alla smarta reseprylar som finns till försäljning. Jag hojtar till när intervjun kommer men för att inte missa den kan ni skriva upp er på Pickpacks nyhetsbrev (de skickar inte 100 mail i månaden som vissa andra utan några få per år!).



Bild: Skärmdump från http://pickpack.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0